FANDOM

Arnjolf – pierwszy i prawdopodobnie najpotężniejszy czarodziej jaki kroczył po ziemskim padole.

Wygląd

Jego stały rysopis jest on niemożliwy do opisania. Opanował starodawne arkana, z których pomocą jest w stanie przybrać dowolną postać. Mawiano, że żadna istota nie jest dla niego obca. Widziany był w wielorakich postaciach, lecz najczęściej przybierał formę starca w doskonałej formie i formę czarnego wilka kroczącego po dzikich ostępach Myrtany.

Historia

(Krótko o nim samym)

Idealista, którego celem było upowszechnienie magii zgodnie z wolą bogów. Nauczyciel, instruktor, teoretyk. Pierwszy i ostatni czarodziej wypełniony dotykiem boga. Kroczył w nieznanym, to on wybrał na swych uczniów Gorma, Melkolfa i Ranulfa. Brał udział w najważniejszych wydarzeniach w dziejach ludzkości, w czasie I wojny z Orkami zgodnie z legendą wygrał samodzielnie bitwę z trzema tysiącami orków. Ponoć był wstanie wskrzeszać zmarłych, podróżować między światami, rozmawiać z bogami czy nawet równać się z ich potęgą, ale to tylko czysta teoria. Jedyne co jest pewne, to fakt majestatyczności tej postaci i tego, że jego życie i badania są skryte mgłą tajemnicy i jeżeli ktoś szuka prawdziwej potęgi, to droga prowadzi przez jego śmierć i miejsce pochówku.