FANDOM

Artion – stolica Salvationu. Miasto położone w pobliżu gór na wysokim wzniesieniu. Miasto posiada liczne zakłady rzemieślnicze oraz rozwinięte złotnictwo. Znajduje się w strategicznym miejscu, więc aby kontrolować tą część kraju każda armia musi zmierzyć się z garnizonem liczącym około dwa i pół tysiąca rycerzy i blisko pięć tysięcy strażników miejskich. To miasto liczy dwadzieścia jeden tysięcy mieszkańców, lecz mimo tak dużej liczby wciąż wydaje się pustawe ze względu na chorobę, która wybiła blisko sześćdziesiąt procent mieszkańców w roku pięćsetnym.

Koński Pałac

Najważniejszy oraz największy budynek w mieście, stanowiący siedzibę królów i jego dworu. Koński pałac, bo taką nazwę nosi od pierwszych pokoleń tegoż państwa wznosi się na blisko jedenaście pięter i trzynaście kondygnacji, to pokazuje, że owa budowla została wzniesiona przez orków. Świadczą o tym lochy będące pokazem ich kultury, a zarazem niegdyś znamienitej technologi opanowanej przez te stwory. Na pierwszym piętrze znajduje się sala tronowa i kwatery główne gwardii królewskiej, zaś na drugim i trzecim piętrze rozlokowane są pokoje gościnne. Czwarte, piąte piętro jest jedną biblioteką złączoną żelaznymi schodami wysadzonymi brylantami. Pozostałe piętra należą do króla i jego rodziny.

Smocze koszary

Koszary Artion będące główną kwaterą armii Salvationu. Rezyduje tu najważniejszy generał, wraz z porucznikami wojsk.

Zapomniana Świątynia

Niegdyś siedziba arcymistrza magii w Salvationie, dziś główne miejsce kultu w Artion. Mieszkańcy mają tu możliwość pomodlenia się i oddania czci swoim bogom.