FANDOM

Założycielem dynastii Nembes był Julian, który to urodził się bękartem. Wydziedziczony Julian z początku pracował jako pomocnik cieśli, żeby z roku na rok pogłębiać swój dobytek. Bogowie obdarzyli go złotym dotykiem oraz wybitną elokwencją. Z czasem poszerzał swoje kontakty, a gdy przejął zakład ciesielski, rozpoczął działalność na szeroką skalę. Prócz jednak tego, Julian znany był ze swej płodności. Wiele kobiet uwiódł w swym żywocie i wielu z nich obdarzył dzieckiem. Ino jedno dziecko jego mogło trzymać dumne nazwisko Nembes, a był to Garveth, którego matką była córka wcześniejszego władcy Archolos. Poprzez ożenek, rodzina Nembes zyskała znaczną pozycję na wyspie. Gdy dziad Garvetha zmarł, cała władza przeszła w ręce dynastii. Julian zmarł w 815 roku, przekazując całe wpływy rodu we władanie jedynego następcy. Od tamtego czasu, Garveth ustanowił kilkanaście punktów handlowych na terenie całego Archipelagu, skąd rodzina czerpie wystarczające zyski, by utrzymać pozycję lordów Archolos. Jednak głowa rodu jest osobą ambitną i nie poprzestanie na byle jednej wyspie.